ellenkenny.reismee.nl

Krabi + nog enkele foto's Ko Phi Phi

Reacties

Reacties

Greg

Hoi Ellen en Kenny, ik lees net jullie reisverhaal van Ao Nang en zie dat jullie verblijft hebben op het Ao Nang cliff resort. Dit ben ik toevallig ook van plan en ik vroeg me af hoeveel jullie hebben betaalt en welk type bungalow jullie hadden? Op de website zie ik dat ze al bungalows hebben vanaf 500B maar misschien kan het nog goedkoper als je gewoon aanklopt? Bedankt voor jullie hulp en nog een hele fijne reis!

ellen & Kenny

Dag Greg,
Als je wil zal ik je even een mail sturen hierover.

Meldt je hiervoor even aan op onze mailinglijst als je wilt, dan kunnen we jouw e-mailadrrs zien :)

Tot gauw

Kenny & ellen

Greg

Heb me zojuist aangemeld!

Alvast bedankt!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!