ellenkenny.reismee.nl

Terug naar huis

Ons laatste bezoek in het Discovery Rainforest Centre was meer dan een bezoek waard! We hadden dit in onze planning opgenomen omdat we pas 's avonds een vlucht naar Kuala Lumpur hadden en dus tijd in overvloed hadden.

Het was een prachtig park waar je echt mooie wandelingen kan maken en natuurlijk noemt het niet voor niets 'rainforest', dus om het uur werden we getrakteerd op een goeie regenbui waarna het weer helemaal opklaarde. Vandaar dus dat de natuur hier zo mooi groen ziet!

We zagen een aantal prachtige vogels en een mega spin (zo groot als een volledig hand!).

Tegen middernacht kwamen we aan in KL en hier hebben we ons laatste nachtje doorgebracht in V-Garden hotel. Omdat we de volgende dag pas 's nachts naar huis vertrokken, vertoefden we de laatste dag nog in Kuala Lumpur en genoten we van onze laatste heerlijke aziatische maaltijd.

In KL hebben we nog wat tijd doorgebracht in de wijk Bukit Bintang (moderne wijk met enkele knappe shopping malls).

's Avonds werd het tijd om met de bus naar de luchthaven LCCT te gaan, van waaruit we naar huis vertrokken. We vroegen aan de taxichauffeur om ons af te zetten aan de kant vanwaaruit de bussen van Air Asia stopten. We hebben hier misschien al in totaal 10 keer een bus genomen, dus we hadden het direct door dat de taxichauffeur ons afzette de verkeerde kant(en KL Sentral is groot!!!), dus nog een klein spurtje met onze koffers en bye bye Kuala Lumpur... wij gaan naar huis.... (snif)....

Frown

Het was weer een prachtige reis en naar jaarlijkse gewoonte bedenken we al waar we volgend jaar naartoe gaan!!!