ellenkenny.reismee.nl

Reisplan

Gisteren kregen we goed nieuws van de vakbonden => geen staking op onze vertrekdag!!

Laughing

Dus morgen zullen we netjes om 07u00 per trein naar Brussel Zuid vertrekken om daar de Thalys richting Parijs te nemen. Vroeg opstaan dus, maar hierover hoor je ons voor 1 keer niet klagen!

Omdat we regelmatig vragen krijgen waar we nu juist wanneer zullen vertoeven, hebben we ons reisplan even genoteerd:

15/02 Citytrip Parijs

16/02 Vlucht van Parijs naar Kuala Lumpurom 10u00

17/02 Aankomst Kuala Lumpur + aansluitende vlucht naar het eiland Langkawi => en vanaf 12u plaatselijke tijd zitten we in het zonnetje

Cool

18/02 Langkawi

19/02 Langkawi -> eiland Penang

20/02 Penang -> Cameron Highlands

21/02 Cameron Highlands

22/02 Cameron Highlands -> Kuala Lumpur

23/02 Kuala Lumpur -> Thailand: Phuket ( om 03u opstaan om onze zeer vroege vlucht te halen, au...)

24/02 Phuket

29/02 Krabi

01/03 Krabi -> Ko Samui

02/03 Ko Samui

03/03 Ko Samui

04/03 Ko Samui (en dan is onze Kenny jarig!!!)

05/03 Ko Samui -> Ko Phangan

06/03 Ko Phangan

07/03 Ko Phangan (+ Full moon Party => Feeeeestje!!)

08/03 Ko Phangan -> Kuala Lumpur

09/03 Kuala Lumpur -> Kuching (=vanaf hier zitten we in Borneo endan gaan we naar Bako National Park in ons hutje slapen)

10/03 Kuching (en dan van ons hutje naar ons5 sterren hotel

Wink
, van contrast gesproken....)

11/03 Kuching -> Brunei (de Sultan van deze rijke oliestaat is de nr 4 van de rijkste mensen ter wereld, misschien wil hij ons sponsoren???

12/03 Brunei

13/03 Brunei -> Kota Kinabalu

14/03 Kota Kinabalu

15/03 Kota Kinabalu

16/03 Kota Kinabalu -> Kinabatangan River Cruise (3daagse trip in de jungle)

17/03 Kinabatangan

18/03 Kinabatangan -> Kuala Lumpur

19/03 Kuala Lumpur

20/03 Vlucht Kuala Lumpur -> Parijs

Hopelijk kunnen jullie nu nog volgen en zien jullie door het bos de bomen nog

Surprised

Het komt er dus kort op neer dat we heel veel gaan zien en dat het hopelijk een super reis wordt!!!!

En we hebben al via internet ingechecked dus Kuala Lumpur, here we come!!! Maar eerst Parijs nog onveilig maken

Kessels Danny

Bon voyage mon frere and sister.Make it happen.

PS: Kenny laat me weten hoe het eten is in de Franse gevangenissen eh ;-)

Tante Carine en Chris

Hoi daar vakantiegangers, jullie planning ziet er niet slecht uit, integendeel, dit is bangelijk!! Zorg maar dat jullie bij elkaar blijven in de jungle ;-). Groetjes en veel plezier.

Kenny

Nota aan allen die naar Parijs willen gaan: De McDonalds zijn hier druk :-)

vokke

Momenteel is het nu hier 9u45 en veronderstel dat jullie je aan het installeren zijn op jullie plaats in het vliegtuig.Als jullie dit lezen hebben jullie er een vlucht opzitten van ong. 10 u hopelijk zonder al te veel turbulentie . Nu nog een uurtje vliegen naar Langkawi en het feest kan echt beginnen. Zweet ze. Pollekes vasthouden hé manne. Love joe toe.

Ellen & Kenny

Hoila iedereen!!
Wij zijn aangekomen in Kuala Lumpur. We zijn aangekomen om plaatselijke tijd 05u30 en het is hier nu ondertussen half 8 's ochtends en hebben bijna 13 uur op de vlieger gezeten!!! Over een half uurtje gaan we inchecken op onze volgende vlucht naar Langkawi. Air Asia rules!!!! (en raad eens waar we zitten... Mc Donalds!)

Kenny

ff nota over post hierboven, ik kon Ellen echt ni meer houden zodra ze de McDonalds zag dus don't shoot me ;-)

Bro Danny

Ellen die haar niet kon inhouden?!?! jaja, dat zal wel zijn. gij hebt den tactiek toegepast om te zeggen " kijk schatje, een Mc donalds, anders vallen wij ook mss neer. kom snel iets eten.

Kenny

Fuck, iets te doorzichtigen tactiek :-) kmoet ander dinges gaan bedenken :p