ellenkenny.reismee.nl

Aankomst op het eiland Langkawi

We zijn er! Eindelijk, na bijna 13 uur vliegen en een aansluitende vlucht van een uur zijn we bijna 24 uur onderweg geweest van ons hotel in Parijs. Het spreekt dus voor zich dat we blij zijn dat we zijn aangekomen op het Maleisische eiland Langkawi. (Op de kaart staat aangeduid waar wij ons momenteel bevinden).

Zon, zee, strand, lekker eten en een fantastisch natuurlandschap... wat wil een mens nog meer?

Cool
. We hebben in ieder geval vandaag niet echt stilgezeten. Hier aangekomen zijn we onze koffers in het hotel gaan zetten en hebben we kennisgemaakt met de lekkere Maleisische keuken. Het was hier vandaag echt gigantisch warm (35° in schaduw) en de luchtvochtigheid laat zich ook voelen. Maar, we klagen niet hoor haha
Laughing

Na ons middageten zijn we naar het hoogste punt op Langkawi gegaan via de Cable Car. Hier konden we op 700 meter hoogte genieten van het mooie landschap dat Langkawi te bieden heeft. Daarbovenop is er enige tijd geleden een skybridge geïnstalleerd, waardoor je letterlijk tussen deze hoge landschappen kan wandelen.Een uitstapje dat de moeite waard was dus.

Het komt er dus op neer dat we eigenlijk de voorbije 36 uur amper hebben geslapen en dat beginnen we nu wel wat te voelen. Dus het uploaden van de eerste foto's van onze reis zal eerstdaags gebeuren, zodat jullie ook al wat kunnen meegenieten van de warme temperaturen hier.

Groetjes en tot blogs!

vokke

hoy de manne,

Naar fotokes gekeken van Parijs. Parijs kan misschien mooi zijn maar als ik Kenny zo zien staan bibberen zie ik er toch naar uit om de fotoos van witte stranden en palmbomen te zien zodat we ons hier een beetje kunnen opwarmen . Wou dat ik in jullie plaats was.
Saluut manne.Het ga jullie goed en amuus jullie.
Nee,ik ga het niet zeggen nem. Doe het toch maar.

Kenny & Ellen

we weten het: POLLEKES VASTHOUDEN :-)